Anbo-I
Vienvietis sportinis žemasparnis lėktuvas. Pirma A. Gustaičio konstrukcija. Fiuzeliažas buvo pagamintas iš suvirinto plieninio vamzdžio, dengtas audiniu. Sparnai buvo medinės konstrukcijos, taip pat dengti audiniu. Pirmas skrydis įvyko 1925 m. rugpjūčio 14 d.
Techniniai duomenys
Įgula: vienas pilotasVariklio galia (AG): 35 ; 1 × Anzani žvaigždinis variklis, 26 kWTuščioji masė (kg): 190Skraidymo masė (kg): 300Sparnų ilgis (m): 10Sparnų plotas (m²): 11.4Fiuzeliažo ilgis (m): 5.75Didžiausias greitis (km/h): 142Aukščio riba (m): 4200Kopimo greitis (m/s): 2,8Anbo-I
Antanas Gustaitis prie savo pirmojo lėktuvo. Pirmasis skrydis – 1925m. rugpjūčio 14d.
Skaityti plačiau...
Anbo-III
Lavinimosi lėktuvas, išbandytas ore 1929m. spalio 5d., viso pagaminta 9vnt.
Skaityti plačiau...
Anbo-IV
Vienas geriausių Antano Gustaičio konstrukcijos lėktuvų, skirtas žvalgybai ir bombardavimui.
Skaityti plačiau...
ANBO 41
ANBO-41 – patobulinta aviakonstruktoriaus Antano Gustaičio lėktuvo ANBO-IV versija.
Skaityti plačiau...
Anbo V
Mokomasis lėktuvas. Bandymai buvo baigti 1931m. liepos 03d. ir pripažintas tinkamu naudoti mokymo tikslais. Pagaminta 5vnt.
Skaityti plačiau...
ANBO 51
Patobulintas ANBO-V, pradėtas gaminti 1936m. vasarą, pirmasis pakilimas 1936m. rugpjūčio 11d., pagaminta 10vnt.
Skaityti plačiau...
ANBO-VI
Patobulintas “Trečiukas” su galingesniu varikliu, tinkamas taikinių vilkimui ore, pagaminti 4vnt.
Skaityti plačiau...
ANBO VIII
Paskutinis A. Gustaičio sukonstruotas lėktuvas bombonešis, pakilo bandymams 1939m. rugsėjo 5d.
Skaityti plačiau...