Anbo-II
Dvivietis aukštasparnis spyrinis monoplanas, skirtas pradiniam lakūnų mokymui. Nuo 1931m., po kapitalinio remonto, ANBO II perduotas Lietuvos aeroklubui ir tarnavo lakūnų mokymams, skraidė iki 1934m. Buvo pagamintas vienas egzempliorius.
Techniniai duomenys
Įgula: du , pilotas ir instruktoriusVariklio galia (AG): 60 - Walter NZTuščioji masė (kg): 280Skraidymo masė (kg): 550Sparnų ilgis (m): 10.72Sparnų plotas (m²): 20Fiuzeliažo ilgis (m): 6.75Didžiausias greitis (km/h): 160Aukščio riba (m): 3500Kopimo greitis (m/s): 2.08Anbo-I
Antanas Gustaitis prie savo pirmojo lėktuvo. Pirmasis skrydis – 1925m. rugpjūčio 14d.
Skaityti plačiau...
Anbo-III
Lavinimosi lėktuvas, išbandytas ore 1929m. spalio 5d., viso pagaminta 9vnt.
Skaityti plačiau...
Anbo-IV
Vienas geriausių Antano Gustaičio konstrukcijos lėktuvų, skirtas žvalgybai ir bombardavimui.
Skaityti plačiau...
ANBO 41
ANBO-41 – patobulinta aviakonstruktoriaus Antano Gustaičio lėktuvo ANBO-IV versija.
Skaityti plačiau...
Anbo V
Mokomasis lėktuvas. Bandymai buvo baigti 1931m. liepos 03d. ir pripažintas tinkamu naudoti mokymo tikslais. Pagaminta 5vnt.
Skaityti plačiau...
ANBO 51
Patobulintas ANBO-V, pradėtas gaminti 1936m. vasarą, pirmasis pakilimas 1936m. rugpjūčio 11d., pagaminta 10vnt.
Skaityti plačiau...
ANBO-VI
Patobulintas “Trečiukas” su galingesniu varikliu, tinkamas taikinių vilkimui ore, pagaminti 4vnt.
Skaityti plačiau...
ANBO VIII
Paskutinis A. Gustaičio sukonstruotas lėktuvas bombonešis, pakilo bandymams 1939m. rugsėjo 5d.
Skaityti plačiau...